-
- מדיניות האיכות
- שלום,
- הנהלת חברת כרמל תחבורה החליטה לשפר את איכות
העבודה ולהטמיע את העבודה על פי דרישות התקן הבינלאומי לניהול איכות 9001:2015 ISO.
- החברה תטמיע את ניהול האיכות לשיפור ביצועיה בכל
תחומי פעילותה.
- הכללים שעל פיהם נתחייב לפעול:
- v שמירה על חוקים, צווים ותקנות הישימים לבטיחותם, איכותם וביצועיהם של
המוצרים והשרותים;
- v ניהול מערכת איכות על פי דרישות ת"י ISO 9001:2015;
- v חתירה למקצועיות ומצוינות;
- v ביצוע חשיבה מבוססת סיכונים והזדמנויות וקבלת החלטות בהתאם לחשיבה זו;
- v ביצוע יעיל ואפקטיבי של התהליכים ברמה מקצועית ושאיפה למצוינות;
- v עמידה בציפיות הלקוח, לשביעות רצונו;
- v בקרה מתמדת על מתן שירות ואיכות המוצרים;
- v הובלת סקרי הנהלה להבטחת התאמתה ויעילותה של מערכת האיכות;
- v הבטחת זמינות משאבים נחוצים לניהול ובקרה של מערכת האיכות והכשרת כח אדם;
- v הטמעת תרבות איכות והפקת לקחים;
- v שיפור מתמיד של אפקטיביות מערכת האיכות;
-
- המחויבות שלנו לניהול מערכת האיכות תתאפשר בשיתוף
פעולה של כל העובדים ובמעקב ויישום של השיפור המתמיד להצלחה.
-
- בברכה
- _______________
- מנכ"ל חברת כרמל תחבורה
-
-
-