מדיניות האיכות
שלום,
הנהלת חברת כרמל תחבורה החליטה לשפר את איכות העבודה ולהטמיע את העבודה על פי דרישות התקן הבינלאומי לניהול איכות 9001:2015 ISO.
החברה תטמיע את ניהול האיכות לשיפור ביצועיה בכל תחומי פעילותה.
הכללים שעל פיהם נתחייב לפעול:
v שמירה על חוקים, צווים ותקנות הישימים לבטיחותם, איכותם וביצועיהם של המוצרים והשרותים;
v ניהול מערכת איכות על פי דרישות ת"י ISO 9001:2015;
v חתירה למקצועיות ומצוינות;
v ביצוע חשיבה מבוססת סיכונים והזדמנויות וקבלת החלטות בהתאם לחשיבה זו;
v ביצוע יעיל ואפקטיבי של התהליכים ברמה מקצועית ושאיפה למצוינות;
v עמידה בציפיות הלקוח, לשביעות רצונו;
v בקרה מתמדת על מתן שירות ואיכות המוצרים;
v הובלת סקרי הנהלה להבטחת התאמתה ויעילותה של מערכת האיכות;
v הבטחת זמינות משאבים נחוצים לניהול ובקרה של מערכת האיכות והכשרת כח אדם;
v הטמעת תרבות איכות והפקת לקחים;
v שיפור מתמיד של אפקטיביות מערכת האיכות;
המחויבות שלנו לניהול מערכת האיכות תתאפשר בשיתוף פעולה של כל העובדים ובמעקב ויישום של השיפור המתמיד להצלחה.
בברכה מנכ"ל חברת כרמל תחבורה