אפשרויות עבודה עם רישיון C1

משאית
רישיון c1 מקנה למי שמחזיק בו את האפשרות לנהוג בכלי רכב ומשאיות עד 12 טון. מדובר על אחריות גדולה לשלוט בכלי רכב כבד כל כך על הכביש. מעבר לצורך של הנהג להעביר את המטען שהוא נושא אל היעד שלו תוך עמידה בלוח זמנים, יש גם את הצורך לשמור על הבטיחות של הכבודה, וכמובן על הבטיחות של הנהג עצמו, שאר הנהגים על הכביש והולכי הרגל, והשמירה על שלמותה של המשאית. על כן, זו עבודה שמתאימה לאנשים שיודעים כיצד להתמודד עם אחריות גדולה כל כך מהסוג הזה.

עבודה בתור נהג משאית בעסקים קטנים

אחת מאפשרויות העבודה עם רישיון C1 היא עבודה בתור נהג משאית בעסק קטן. לרוב לא יהיה מדובר על עסק עם צי ענק של רכבים כבדים, אלא על עסק שמחזיק או שוכר כמות קטנה יותר של משאיות, ולעיתים אפילו רק משאית אחת. לרוב יהיה מדובר על עסקים שמספקים שירותים כמו הובלות, אותם צריך להעביר בבטיחות ממקום למקום משום שמדובר על מוצר עם נטייה טבעית להישבר. יש גם אפשרויות עבודה עם רישיון C1 בעסקים כמו חברות התקנה של מזגנים.

מזגן הוא מוצר שיש לו ביקוש גבוה במיוחד, בטח כאשר מדובר על מדינה חמה כמו מדינת ישראל. לרוב, כאשר יהיה מדובר על עבודה בעסק קטן מהסוג הזה, הנהג יהיה גם המתקין של המוצר שאותו הוא מעביר ממקום למקום. מדובר על עוד ידע מקצועי לנהג, וכמובן תוספת משמעותית לשכר, משום שמדובר על שתי עבודות תחת משרה אחת. זה מתאים למי שרוצה להשקיע ולקבל תגמול כספי בהתאם לעבודה שלו.

מה היתרון הגדול של נהג משאית עד 12 טון בעסק קטן?

יתרון נוסף של עבודה בתור נהג משאית של עד 12 טון בעסק קטן הוא התקשורת הטובה והנעימה עם המעסיק. בעסק קטן כולם מכירים את כולם ולרוב יש אווירה משפחתית. זה דבר חשוב במיוחד כאשר מדובר על עבודה מסוג נהג משאית, שיכולה לעיתים להיות קשה ושוחקת. קשר טוב עם המעסיק יעזור לכם לעבוד יותר טוב, וגם להרגיש שאתם חשובים לעסק ולמעסיק. 

אפשרויות עבודה עם רישיון C1 במערכי לוגיסטיקה של חברות גדולות

כאשר מדובר על חברות גדולות, כמעט תמיד יש אפשרויות עבודה עם רישיון C1. זאת משום שחברות גדולות הן בעלות מערכי שינוע ולוגיסטיקה במימדים עצומים. על כן, כאשר עובדים בחברה מן הסוג הזה, אין צורך לחשוש ממחסור בעבודה. כמעט תמיד יהיה ביקוש לנהגים כמוכם, ועל כן תוכלו לקבל תנאי העסקה מעולים בחברות וארגונים מהסוג הזה. חשוב לדעת שלמרות שמדובר על תעסוקה בחברה גדולה, הנהגים עובדים כחלק מצוות ונוצרת אווירת גיבוש בין העובדים. 

אפשרויות עבודה עם רישיון C1 בחברות לוגיסטיקה ושינוע

כאשר מדובר על חברות לוגיסטיקה ושינוע, לא מדובר על חברה שמציעה ללקוחותיה מוצרים, אלא על חברה שעיקר השירות שהיא מספקת הוא עצם השינוע של המוצרים על ידי המשאיות המגיעות למשקל של עד 12 טון. כאשר מדובר על עבודה בחברות כאלה, העבודה עצמה יכולה להיות מעניינת ומגוונת, והיא דורשת נהגים עם כישורי נהיגה גבוהים, שכן מדובר על משימות מגוונות שמצריכות הפעלה של השכל לצד הצגת רמה מקצועית בנהיגה.

זה מתאים במיוחד לאנשים שרוצים לעסוק בפעילות מעניינת. יתרון גדול של עבודה במוסדות מהסוג הזה הוא האפשרות להתפתח ולהתקדם במעלה הדרגים הניהוליים של החברה, לנהל פרויקטים מורכבים ולהיות בליבה של העשייה הלוגיסטית. לצד זאת, כמובן שישנה אפשרות להישאר בתפקיד הנהג ולעשות חיל לאורך שנים רבות במשרה מכובדת ומוערכת, במיוחד בחברה שהלוגיסטיקה והשינוע הוא עיקר הפעילות שלה. 

אילו אפשרויות עבודה עם רישיון C1 יש בחברות לוגיסטיקה?

כאמור, בחברות מהסוג הזה, העבודה עשויה להיות מגוונת ולדרוש מהנהג יכולות גבוהות מעבר לנהיגה בכביש. לדוגמא, יש נהגים שעובדים בתור מתדלקי מטוסים בנמלי תעופה ברחבי המדינה. כאשר מדובר על עבודה במערכי הפצה, נדרש תיאום גדול בין נהג אחד לחברו, וגם על תיאום עם מרכז ההפצה והעובדים בשטח שאינם נהגי משאיות עד 12 טון. זה מתאים לאנשים עם כשרון גדול בנהיגה, ולצד זאת הבנה של תהליכי לוגיסטיקה ושינוע מורכבים.

שיתוף הפוסט:
מידע נוסף בנושא
אישה נוהגת על אופנוע
איך מוציאים רישיון לאופנוע?

כדי להוציא רישיון לאופנוע בישראל, יש לעמוד בתנאים הבאים: השלבים להוצאת רישיון לאופנוע: יש למלא טופס בקשה לרישיון נהיגה באתר

הירשמו לניוזלטר לעוד עדכונים
דילוג לתוכן